Monday, November 10, 2008

hari raya yang lalu

inilah family saya.3 perempuan n 1 lelaki.yang depan tu sepupu.nak buat camana nak jugak masuk dalam kamera.semua dah besar.yang lelaki tu dah kerje agensi maritim malaysia.perempuan yang sebelah dia tu study kat poli.ada orang kate muka saya seiras dengan dia(perempuan yang pakai tudung hitam).tapi entahlah ye kot.sebab saya memang tak sebulu dengan dia.pantang jumpe mesti nak gado je.ade je yang tak puas hati dengan di.al maklumlah saya sulung,dia kan bongsu.mesti lah tak puas hati ble ayah asyik bela dia aje.bengang gak kan.semua dia nak dapat .mane bley jadi beb.heheh..hati bengkek je.tap bagi can lah jugak kadang2.ye lah tak kan nak tunjuk hero je kan.yang lelaki tu plak,senyap je orangnye,dia macam ayah.tak banyak cakap.cakap sekali je.nasib lah kalu tak dengar.dia tak ulang dah.yang adik bawah saye plak,oke je.kekadang hapi,kekadang bengang gak,,tpi adik beradik kan,dah lah sikit.tak kan nak gado2 lame2 .betul tak.sikit2 je.air dicincang tak kan putus..heheheh .macam2 kan karenah orang sebenarnye .sabarlah je lah,,,,apapun itulah family bahagia saya....

ni waktu hari raya hari tu..gambar mase gi umah makcik kat kampung dia.family kitaorang akan konvoi every year raye kat sane.sambil tu menziarah kubur pakcik kat sana.inilah family besar kami..heheh..tapi takdelah besar sangat,ada satu family lagi tak masuk.diorang tak datang.ramai perempuan dari lelaki kan..biasalah,nak buat camna.satu family,hanya ada 1-2 orang je lelaki,yang 3 lagi perempuan..yang besar2 tu semua pakcik2 kita orang.yang kecil dari saya je semua anak buah..so,saya lah cucu sulung.ala2 best gitu,,special lah sikit.hehe.semua orang jeles.al maklumlah.semua orang sayang lebih kan..heheh



No comments: